FAQ

1. Zakup, wysyłka i dostawa biletów

Metody dostawy:

· List polecony, priorytetowy

· Kurier

· Bilet domowy

Czas wysyłki

Proces realizacji zamówienia trwa średnio 3 dni robocze od momentu złożenia zamówienia, chyba że przy opisie imprezy pojawiła się konkretna informacja o dacie wysyłki.

Zmiana adresu zamówienia

Jeżeli pomyliłeś adres email lub adres fizyczny dostawy biletów skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem bilety@empikbilety.pl

2. Problemy z zamówieniami/biletami

Zgubiłam/-em bilet:

W przypadku, gdy Państwa bilety zostały zgubione prosimy o kontakt mailowy pod adresem bilety@empikbilety.pl. Prosimy o opisanie problemu, uwzględniając jak najwięcej informacji o biletach (data i godzina zakupu, ilość i wartość, nazwa imprezy). Każda decyzja o wystawieniu duplikatu biletu podejmowana jest indywidualnie z udziałem organizatora.

Nie mam potwierdzenia płatności

Niektóre banki nie potwierdzają od razu eprzelewów weekendowych lub dokonanych w godzinach nocnych. Możliwe, że nie został dotrzymany czas płatności (20 minut od złożenia zamówienia). Bardzo prosimy o cierpliwość.

Nie dostałam/-em biletu

Jeśli w dwa tygodnie po zamówieniu lub siedem dni przed wydarzeniem nie otrzymałeś/-aś biletów napisz maila na adres bilety@empikbilety.pl.

Nie mam potwierdzenia transakcji

Bardzo prosimy o ponowne sprawdzenie skrzynki odbiorczej, w tym folderu Spam oraz weryfikację podanego przy zamówieniu adresu e-mail, który jest widoczny w profilu klienta.

W celu zgłoszenia problemu należy skontaktować się z nami pod adresem: bilety@empikbilety.pl. Prosimy o wskazanie w mailu daty i godziny zakupu, ilości i wartości biletów oraz nazwy imprezy, na którą były zakupione.

3. Zwrot biletów

Czy można zwracać bilety?

Bilety można zwracać tylko w określonych przypadkach: w momencie odwołania imprezy, zmiany jej daty lub zmiany miejsca (miasta) imprezy. Empik jest tylko pośrednikiem sprzedaży i nie odpowiada za zmiany w imprezach lub ich odwołanie.

Gdzie można znaleźć informacje odnośnie wprowadzonych zmian w imprezie?

Informację o zmianach w imprezach i odwołaniach znajdują się w zakładce „Zmiany i Odwołania” (https://www.empikbilety.pl/zmiany-i-odwolania). Wszystkie informacje odnośnie zmian przesyłane są również drogą mailową do osób, które zakupiły bilety w sklepie internetowym.

4. Odwołane wydarzenia

Gdzie zwracać bilety?

Bilety na odwołane imprezy zakupione na stronie internetowej empikbilety.pl należy zwracać listem poleconym wraz z dowodem zakupu lub oświadczeniem o zagubieniu paragonu fiskalnego na adres EMPIK SA Empik Bilety Marszałkowska 116/122,00-017 Warszawa. Bilety zakupione w salonach należy zwracać w salonach.

Ile wynosi czas na dokonanie zwrotu?

Czas zwrotu jest wskazany w ogłoszeniu odwołanej imprezy. W przypadku braku takiej informacji należy dokonać zwrotu jak najszybciej. Maksymalny czas na dokonanie zwrotu nie przekracza 2 lat.

Płatności i faktura VAT

Formy płatności zależne są od wyboru metody zakupu biletów.

Dostępne płatności w salonach:

· gotówka

· karta podarunkowa

· sodexo

· karta debetowa/kredytowa

Dostępne płatności w sklepie internetowym (www.empikbilety.pl):

· karta debetowa/kredytowa

· eprzelew

W przypadku, gdy chcieliby Państwo otrzymać fakturę VAT, prosimy o przesłanie w wiadomości mailowej na adres bilety@empikbilety.pl numeru zamówienia oraz danych niezbędnych do wystawienia faktury (nazwa firmy, dane adresowe, NIP). Możliwe jest również przesłanie powyższych danych poprzez wypełnienie formularza, znajdującego się na stronie w profilu klienta.

UWAGI: Płatność jest zawsze w momencie zakupu. Rezerwacja biletów z późniejszą płatnością jest niemożliwa.

5. Bilety elektroniczne

Bilety elektroniczne są wysyłane mailem na adres e-mail wskazany w zamówieniu.

6. Czy są bilety imienne?

W przypadku niektórych wydarzeń sprzedawane są bilety imienne. Oznacza to, że podczas składania zamówień wymagane jest podanie niezbędnych danych osobowych (imienia i nazwiska, a niekiedy również numeru PESEL). Takie bilety nie podlegają dalszej odsprzedaży, ważne są wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość.

Dostęp do danych osobowych klientów ma przeszkolony w zakresie ochrony danych osobowych pracownik spółki Empik SA.

7. Szczegóły imprezy

Miejsce imprezy

Na stronie empikbilety.pl danego wydarzenia znajduje się dokładny adres. Dołączona jest również mapka, ułatwiającą dojazd.

O której przyjść?

Godzina otwarcia bram zależy od rodzaju wydarzenia:

· klubowy koncert – zwykle 1 godzina przed wydrukowaną na bilecie godziną

· hale i stadiony – co najmniej 1,5 godziny przed godziną wskazaną na bilecie jako rozpoczęcie koncertu.

Czy istnieje możliwość wniesienia na imprezę różnych przedmiotów, w tym jedzenia/picia?

Prosimy sprawdzić regulamin imprezy na stronie internetowej imprezy, organizatora lub na stronie empikbilety.pl.

Czy można wyjść poza teren imprezy w trakcie trwania koncertu?

Bilet upoważnia do jednorazowego wstępu na teren imprezy, po zeskanowaniu niemożliwe jest jego ponowne użycie.

O możliwość wyjścia na chwilę decyduje zawsze organizator – proszę sprawdzić regulamin imprezy, a na miejscu imprezy zapytać przedstawiciela organizatora.

8. Nieletni

Od jakiego wieku można uczestniczyć w wydarzeniu?

Prosimy sprawdzić, czy wydarzenie jest przeznaczone dla osób pełnoletnich, w innym wypadku wymagana jest zgoda opiekuna na uczestnictwo w imprezie.

W przypadku niektórych wydarzeń warunkiem uczestnictwa jest wypełnienie przez rodziców/prawnych opiekunów specjalnego formularza.

Warunki uczestnictwa niepełnoletnich w wydarzeniu

Warunki uczestnictwa nieletnich w imprezie zawsze są wskazane w regulaminie imprezy. Nie ponosimy odpowiedzialności za nie wpuszczenie na imprezę osoby niespełniającej warunków uczestnictwa.

Czy dzieci płacą za bilety?

Jeżeli na stronie organizatora nie ma opublikowanej informacji na ten temat, oznacza to, że nie ma specjalnych biletów z ulgami i należy zapłacić pełną cenę biletu. Bilet wstępu to również ubezpieczenie uczestnika w przypadkach losowych.

9. Limit zakupionych biletów w transakcji

Dla bezpieczeństwa w jednej transakcji można kupić 8 biletów. W przypadku chęci zakupu większej ilości biletów należy skontaktować się z nami pod adresem bilety@empikbilety.pl.

Top